
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در ویژه برنامه رادیویی «هفت رو به حرمت آب» گفت: با شروع فصل گرما هرساله یک هفته از اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته صرفهجویی در مصرف "آب" نام گذاری شده است و امروز اولین روز این هفته است که با شعار"بهره وری ، مدیریت تقاضا و اقتصاد آب" آغاز می شود.«محمد رضا اسدی» گفت: بهره وری یعنی حداکثر استفاده از منابع آبی موجود و درست مصرف کردن آب و شرکت آبفای کاشان در حوزه آب شرب با اطلاع رسانی خوب توانسته است به صرفه جویی ۵ درصدی در این حوزه دست پیدا کند. و ح...
ادامه مطلب