#سؤالات_شما
سلام، خسته نباشین. شوهر برادرزاده همسرم فوت شده وسه تا بچه یتیم داره. حالا میخواد مارو دعوت کنه خونهش، اشکال نداره بریم؟
خودش حقوق میگیره و چون من چندبار دعوتش کردم، گفته اگه شما نیایین، ما هم دیگه نمیآییم خونهتون. تکلیف ما چیه؟
#پاسخ
ــــــــــــــــ
سلام علیکم
اگه رفتن شما به منزل کسی که بچه یتیم داره، برای #خود_یتیمها مفیده، موجب #روحیه و #عزت #فرزندان_یتیم باشه و نرفتن شما سبب سرافکندگی و سرخوردگی یتیمان بشه، رفتن به خونه یتیمها مشکلی نداره.
ما را در سایت مراسم تشییع پیکر 3 شهید حادثه تروریستی زاهدان با حضور گسترده مردم کاشان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78